ul. Nad Serafą 56, Kraków
Pon-Pt: 9-18, Sob 9-15
tel. +48 668 151 378
Nie masz produktów w koszyku.
Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem, które nie kończy się po zakupie grilla. Nawet jeśli grille produkowane są z wielką precyzją i z wysokiej jakości materiałów, może się jednak zdarzyć, że kiedyś znajdzie się uzasadniony powód do reklamacji.
Aby zgłosić reklamację, prosimy postępować w następujący sposób:
1. Wypełnijcie dokładnie formularz „REKLAMACJE”. Pomoże to nam w rozpatrzeniu reklamacji oraz w przypadku pytań pozwoli na kontakt z Wami.
2. Wypełniony formularz, dostarcz do naszej firmy lub odeślij go nam mailem na adres sklep@grillmix.pl, my zajmiemy się dalszą procedurą.
Załączenie dowodu zakupu oraz zdjęć uszkodzonego grilla przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.